طرحینه

کفپوش پی وی سی ( pvc ) رولی – لیست قیمت روز 1401

منظور از کفپوش پی وی سی چیست؟ نمایندگی دیوار پوش و کفپوش پی وی سی , فروش و پخش انواع کفپوش pvc طرح پارکت و … مناسب برای کاربری منزل و اداری : امروزه برای ساختمان ها از انواع کف‌پوش ها به عنوان حفاظت و زیبایی استفاده می کنند.

این کف‌پوش ها جنس های مختلفی دارند و ویژگی آن ها طبق جنسشان متفاوت می باشد یکی از معروف ترین کف‌پوش هایی که بیشتر مورد توجه قرار گرفته است کف‌پوش پی وی سی (PVC) می باشد که مزیت های زیادی نسبت به سایر کف‌پوش ها دارد از جمله آن ها می توان به ضدآب بودن آن ها اشاره کرد علاوه بر این تأثیر زیادی بر دکوراسیون محیط نیز دارد. در این قسمت به بررسی کف‌پوش پی وی سی و معایب و مزیت های آن می پردازیم.

کفپوش پی وی سی چیست؟

این نوع محصول جز مصالح کف‌سازی می باشد که می توان گفت تا حدودی شبیه به کف‌پوش های چوبی می باشد ولی جنس آن ها از پلی وینیل کلراید می باشد که این عامل باعث شده است تا برخی از ویژگی های منفی کف‌پوش های چوبی و پارک ها را نداشته باشد و با توجه به قیمت نسبتاً ارزانی که دارد کارایی بسیار زیادی دارد. این نوع کف‌پوش از مواردی ساخته شده اند که باعث شده تا آن ها کاملاً یک دست، سبک، ضد آب و انعطاف پذیر باشند. همان طور که گفته شد.

کف پوش پی وی سی کفپوش طرح پارکت کفپوش پلاستیکی کفپوش pvc کفپوش

این نوع کفپوش مزیت های زیادی دارد که در ادامه به برخی از آن ها اشاره می کنیم.

• ظاهری زیبا

این نوع کفپوش تأثیر بسیار مثبتی در زیبایی دکوراسیون محیط دارد زیرا از لحاظ طرح و رنگ تنوع بسیار زیادی دارد و شما می توانید به راحتی طبق سبک دکوراسیون خود کفپوش مدنظر را انتخاب کنید. با توجه به نقش چشمگیری که نوع کفپوش می‌تواند در نمای داخلی یک بنا ایجاد کند، کفپوش مدرن پی وی سی هم در سبک‌های مدرن طراحی دکوراسیون و هم در سبک‌های کلاسیک می‌تواند فضایی زیبا، لوکس و آرام‌بخش ایجاد کند.

• مقاومت بالا

همان طور که گفته شد جنس کفپوش های پی وی سی از پلی وینیل کلراید می باشند به همین دلیل نسبت به کفپوش های چوبی و پارکت های مختلف استحکام بالایی دارند همچنین برخلاف پارکت های چوبی در برابر آب مقاومت بیشتری دارند از این رو می توان از آن ها در محیط های مختلف استفاده کرد. شما می توانید این محصول را به راحتی بر روی کف سرامیکی و یا موزائیک نصب کنید و فضای زیبایی در خانه و محیط های مختلف ایجاد کنید.

• قیمت ارزان

کفپوش پی وی سی (PVC) مزیت و کارایی بسیار زیادی دارد این محصول بسیار سبک و قابل انعطاف می باشد با این حال قیمت ارزانی دارد توجه کنید که در مقابل هزینه مناسب مقاومت بالایی نیز دارد و قیمت کم آن نشان دهنده کیفیت کم آن نمی باشد. در برخی مواقع افراد علاقه زیادی دارند تا کفپوش های محیط را تغییر دهند ولی به دلیل قیمت بالایی آن ها منصرف می شود که در این صورت کفپوش پی وی سی می تواند بهترین گزینه باشد.

• کفپوش ضد آب

کفپوش پی وی سی از مقاوم‌ترین کفپوش‌ها در برابر آب و رطوبت به شمار می‌آید. به همین دلیل این محصول با نام کفپوش ضد آب نیز معروف است. همین ویژگی کفپوش پی وی سی را بدل به یکی از ایده آل‌ترین کفپوش‌ ضد آب آشپزخانه و حمام ساخته است. علاوه بر این، تنوع رنگ و طرح کف پوش ضد آب PVC دست شما را برای ست کردن آن با سایر وسایل آشپزخانه، به ویژه کابینت‌ها، باز می‌گذارد.

قیمت کفپوش ضد آب برای آشپزخانه (از جنس PVC) نسبت به کفپوش لمینت، سرامیک و پارکت چوبی ارزان‌تر است. در حالی که لمینت و پارکت ضد آب نبوده و هزینه‌ی اجرای سرامیک (و زمان نصب آن) نسبت به کفپوش ضد آب پی وی سی بسیار بالاتر است. می‌توان نتیجه گرفت که از نظر ویژگی ضد آب بودن، کفپوش پی وی سی نسبت به قیمتی که برای آن پرداخت می‌شود ارزش خرید بالایی دارد.

• کفپوش پلاستیکی

از آنجایی که این محصول از مشتقات نفت ساخته می شود جنس پلاستیکی دارد و این عامل باعث شده است تا کاملا ضدآب شود. کفپوش پلاستیکی به دلیل ضدآب بودن برتری زیادی نسبت به کفپوش لمینت و پارکت دارد همچنین این ویژگی ها باعث می شود تا قیمت آن در مقابل کفپوش های دیگر بسیار باصرفه باشد.

اگر قصد خرید این نوع کفپوش را دارید حتما باید متراژ کف مورد نظر را داشته باشید زیرا کفپوش پلاستیکی به ازای هر مترمربع از مساحت کف محاسبه می‌شود. کفپوش پی وی سی در انواع مختلفی تولید می شود اگر قصد خرید آن را دارید حتماً با انواع آن آشنا شوید به این منظور ما در ادامه به بررسی انواع کفپوش PVC می پردازیم.

انواع کفپوش پی وی سی

همان طور که گفته شد این کفپوش ها در طرح ها و رنگ های مختلفی تولید می شوند که می توانند پاسخ گوی تمامی سلیقه ها باشند. این نوع کفپوش ها از نظر شرکت تولیدکننده، طرح و رنگ با یکدیگر متفاوت می باشد و این امر باعث می شود موارد استفاده از آن ها نیز متفاوت باشد برای مثال برخی از آن ها طرح هایی دارند که کاملا با اتاق خواب متناسب می باشند ولی در حالت کلی کارایی آن ها یکسان می شود و شما طبق سبک دکوراسیون محیط می توانید کفپوش موردنظر را خریداری نمایید.

محبوب ترین نوع کفپوش پی وی سی کفپوش پی وی سی (PVC) طرح پارکت و کفپوش چسبی طرح چوب می باشد کفپوش طرح چوب با استفاده از نوعی چسب بر کف مورد نظر نصب می شود از این رو به کفپوش چسبی نیز معروف می باشد. بهتر است بدانید این دو نوع کفپوش از لحاظ قیمت تفاوت زیادی با یکدیگر ندارند.

بررسی قیمت انواع کفپوش پی وی سی

در حالت کلی کفپوش های پی وی سی قیمت باصرفه ای دارند به همین دلیل بیشتر مورد توجه قرار می گیرند. قیمت انواع کفپوش های پی وی سی با یکدیگر متفاوت می باشد و نمی توان قیمت یکسانی برای همه آن ها در نظر گرفت همچنین نوع کفپوش، متراژ کف، برند کفپوش تاثیر زیادی بر قیمت دارد.

بهتر است بدانید برخی از این نوع کفپوش ها وارداتی می باشند از این رو قیمت بالایی نیز دارند و در بیشتر مواقع نیز قیمت نسبتا بالای این نوع کفپوش نشان دهنده کیفیت بالای آن می باشد.